En ny planet är upptäckt.

 
Första dagen i nya skolan har är avklarad! Det blev en rejäl skoldag med start redan vid 09:00 och slutade inte förrän 17:00! Herre, men tar magiska tabletter(hehe) som gör mig till Wonder Woman i skolan! Blir inte trött allls, bara när jag äntligen kommer hem.. Fick en massa mycket kompisar med sköna personligheter och gillar allt som händer runt om kring. 
 
Det som är lite.. "speciellt" är väl vissa tjejer i klassen.. Det känns lite som om att jag upptäckt en ny planet - bara att denna inte har intellgent liv. x) Ska inte vara elak, alla var väldigt trevliga! Men det är en flock av blondinbellor och "fjortisar". Jag hoppas att jag kommer kunna hitta mig själv i klassen. ^^

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fin blogg! ^^
Kika gärna in på min och hjälp mig välja vilken färg jag ska ha min dip dye i!
http://josseish.blogg.se/2012/september/purplebluepink-dip-dye.html

Kram!!

2012-09-20 @ 20:33:53
URL: http://josseish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0