God förmiddag fellow readers!

 

Länge sedan ni fick en egobild, bra att visa upp mitt fina(höhö) ansikte så ni inte glömmer bort hur jag ser ut ^^
 
Skulle egentligen vara på min praktik på röda korsets exklusiva second hand butik idag, men känner att jag vill fokusera på mina studier istället. Har inte berättat detta på bloggen ännu, men igår tog jag ett livsviktigt beslut!
Jag ska nog börja plugga på ett yrkesförberedande-program! Detta innebär alltså att jag kommer sluta på ESS-gymnasiet om några veckor och börja på Barn-och Fritids programmet!
 
De flesta kommer nog tycka att detta är ett misstag, men jag tror att jag kan bli en bra förebild för barn och andra med svårigheter i skolan. :)
 
Nu vet ni! Ska plugga matte nu, vi ses. ^^

Kommentarer
Postat av: your wifie

Sjukt stolt över dig hjärtat <3 Sjukt fin är du också stumpan <3

Svar: <3
Ida Ho Nilsson

2012-09-18 @ 11:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0