Min The Sims-familj!

 
Många brukar kommentera lite på att jag ibland sitter och spelar mig och min pojkvän på The Sims. Jag, som nästan alltid väljer att spela som mig själv, tycker att det nästan skulle bli konstigare om jag, i spelet, var gift och hade barn med någon annan än Sebastian! Haha. ^^
 
Såhär ser det ut på spelet jag håller på med just nu:
Mysigt va? ^^

På bilderna kan ni se huset familjen bor i, familjens två barn Luna och Tristan och katten i huset, Thellununous. Man kan också se när The Sims-Sebastian och The Sims-Ida pussas och sover tillsammans. Och när Sebastian vaknar för att gå till jobbet (jobbar som labbtekniker) och Ida drömmer om en spade. (y)
 
Något som jag nu på senare år börjat tycka om mer och mer är inredning, och att bygga hus och inreda huset är nästan roligare än att spela! Det finns så mycket man kan göra och jag älskar att kunna byta färger på mönster och sånt! Kör med några mods för att inte behöva köpa en massa prylpaket hela tiden!
 
Och snart kommer The Sims 3 Seasons ut! Ahhh! Tagga :D
 
Och sist men inte minst delar jag med mig av denna awesome bild på en grumpy The Sims-Ida! Hon gick runt såhär en hel dag utan att jag visste varför? x)

Kommentarer
Postat av: Sasha :)

ÅÅ sims!!
Sjuk länge sen jag spela, bara för det måste jag göra det idag :3

2012-10-25 @ 13:19:51
URL: http://busengmans.blogg.se
Postat av: mirre

Åhh vad kul :D

2012-10-25 @ 18:49:07
URL: http://twinkipinki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0