I will follow you into the dark.

God morgon! Jag har varit uppe hela natten och gråtit och deppat över lite saker, och jag kan inte säga att det är bättre nu.. Men det går väl ändå.. ^^
-
Idag ska jag åka och ta Gardasil-spruta (mot livmoderhalscancer).. BLEH, JAG VILL INTE.. Det är en såndär jättemysig spruta som gör att man spyr och svimmar på samma gång. :C Anyway, efter det ska jag åka till stan och träffa lite mysiga tjejer. :3 Det kommer nog att bli jättekul, borsett från sprutan. ._.
-
Ska väl ta och fixa mig lite nu då.. Ses! :*

Kommentarer
Postat av: IdaXing

Dude, har tagit sprutorna! :D gardasil-shit. And it hurt like HELL!

Du behöver bara slappna av ^^ two to go! (i think) :-*

2011-12-31 @ 19:12:17
URL: http://idaxing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0