Min Sebastian.

Äntligen är det snart fredag.. Som jag har längtat! Som vanligt på fredagar ska jag träffa älsklingen. Åh, vi ska bara kolla på Dexter, äta chips och busa - precis som vi alltid gör! ^-^

Nu kommer han bli lite på-låtsas-sur på mig när jag lägger upp den här bilden och säga att han ser hemsk ut på den. Men han förstår ju inte.. Han kan inte se hemsk ut, han är världens finaste - och han är min. Min Sebastian med de olivgröna ögonen och det mörka, sexiga håret som jag älskar så mycket. Han som alltid ler såfort han ser mig och håller om mig om natten. ♥

Dock är detta en gammal bild på honom, från långt innan vi blev tillsammans. Nu ser han lika fin ut, skillnaden är två år och att det är jag som klipper hans hår nu. :')

Och på fredag om två veckor har vi varit tillsammans i ett helt år! Kan knappt fatta det.. Det har ju gått så fort.. ♥

Jag älskar dig, Sebastian. For always and infinitely..

Kommentarer
Postat av: natti

http://nattisays.blogg.se/2012/april/tavling-i-samarbete-med-lariemar.html

2012-04-22 @ 18:11:54
URL: http://nattisays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0