Äntligen tillbaka!

Hej, Ida här! Det var verkligen inte igår jag skrev. :o Men då var det sommar, och sommar = sommarlov och då ska man vara lat! :) - bästa ursäkten ni någonsin hört? 
 
Så vad har lilla Ida gjort de senaste veckorna? Ja ni, åkte till tandläkaren. Spännande.. Var på en mysig strandfest med mina bröder (som råkar ha snippor) och lite annat skoj. ^^ Mest av allt har jag tagit det lugnt med min fina älskling Sebastian och varit med hans kompisar också. ^-^
 
Oj, något som kanske är värt att säga är att jag nu börjat gymnasiet! Började i onsdags (den 22/8) och trivdes superbra! Just nu går jag i preputbildning pga sjukskrivning i nian. Men jag hoppas plugga upp mina betyg snabbt nog för att börja 1:a året på gymnasiet 2012. ^^ Idag hade jag och mami ett litet möte med lärare och skolpsykologen, och allt såg lovande ut. :) Och det bästa av allt är att jag inte börjar den riktiga skolgången förrän nästa onsdag!! Så en vecka extra ledighet för min del! ^^
 
Nu när jag skrivit av mig lite börjar jag bli ganska trött.. Bäst att gå och nanna i sängen. :')
 
Lite äldre bild från mars månad när man hade svart hår och lugg. ^^
 
Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ IMAGONS - Hobbyfotograf ♥

Nej vad snygg du är! Du passade verkligen i det håret, fast du passar antagligen i det du har nu också!

2012-08-28 @ 14:32:40
URL: http://imagons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0