Ångest.

Okej, so here's the thing: jag har inte kommit iväg till skolan för att jag är så äckligt deprimerad och orkar inte. Jag vet inte vadfan man ska ha på sig på vintern? Like, i skolan är det (skojar inte) 18-17°. Säkert mindre, i vissa klassrum. Och då måste man gå runt med en friggin' huge hoodie som jag inte har. Vet inte vart någon av mina hoodies är. Och ute är det -10°c. Så vad fan ska man ha på sig?! Jag är inte en tjej som använder jeans, tycker att det känns äckligt att ha på sig.. Vet ej varför. Om jag använder jeans är det bara svarta. Anyways, jag fryser ändå inte om benen. MEEEEEEN, jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.

JAG LIDER AV SVÅR PM-FUCKING-S. OCH DET ÄR JOBBIGT OCH MIN MAMMA FATTAR INTE OCH JAG ÄR ARG PÅ MIN MAMMAMAMAMAdklsadnaiuwlefjdofivnwepqÄKDAFNWÖdoangsjksdfnawpdfwnkrgjklmacxnfqwopUBGEO I.

Kommentarer
Postat av: Narcissa

Haha know that feeling!

2012-02-12 @ 14:09:23
URL: http://narcissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0