She will fall again. And again.

Hej! Klarade av mitt första nationella prov idag! Känns extremt skönt att ha det klart nu. :) Fast det är typ tio kvar.. LOOK ON THE BRIGHT SIDE IDA!! *bitchslap* Idag fick jag en jättegosig kram av lill-Walker! Hoppas att jag inte skrämde bort honom. xD

Nu när jag äntligen har kommit hem sitter jag med en pigelin framför The Sims 3 och bygger mitt drömhus. Mysigt! Fast min cp-katt på spelet åt upp mitt marsvin <_<

BILDER KOMMER, ska bara hitta min sladd-thingy ^^

Kommentarer
Postat av: vira

sv: haha ellerhur! har ingen pojks kläder att sno,men köper faktiskt det mesta av mina kläder på killavdelningen :)

2012-02-07 @ 19:48:15
URL: http://kandylandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0