And miles to go before I sleep.

Hej. Jag är något extremt trött just nu. Gah, inte alls kul. :c Lyckades starta en brand på mitt rum också, smart Ida. ._. Man ska tydligen inte sätta eld på bommul, för då säger det swisch. x3

Jag vill sova, men jag måste duscha för det orkar jag ju inte göra på morgonen, sen måste jag packa också. Imorgon efter skolan åker jag till min prins. ^^ Så kul! Sen på lördag ska jag och mami till stan för att träffa min tatuerare och boka en tid för min tatuering! Kommer att bli så gryyymt roligt. :3

Oh well, better get started med den där jävla duschen då, kommer somna. :I

Trött slyna som inte har sovit en hel natt på flera dagar.. </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0