Året som gått.


Det här året har gått så himla snabbt, känns det som! Trots allt som har hänt och hur dåligt jag har mått så har 2011 nog varit mitt bästa år, hittils. ^^

En lista på saker som har hänt mig år 2011:
  1. Tog min läpp piercing!
  2. Blev tillsammans med en pojke, och vi höll i tre dagar. Det slutade med att jag sårade honom, ganska hårt.
  3. Började att prata med en speciell person som jag har tyckt om sedan jag var 12.
  4. Började skada mig själv allt mer.
  5. Drabbades av svåra ätstörningar som jag fortfarande lider av.
  6. Praoade i en kyrka!
  7. Blev tillsammans med världens finaste kille, och imorgon har vi varit tillsammans i 8 månader! ♥
  8. LOST MY V-CARD! (behövde bara)
  9. Kom på att det finns mer i världen är det som gör ont och skrämmer mig.
  10. Tog en till läpp piercing (alltså snakebites)
  11. Fick träffa min söta lilla systerdotter för första gången. :'3
  12. Tvingades att vara ifrån min älskling i 3 veckor. Det var nog de jobbigaste veckorna of my existence.
  13. Fick jättemånga nya, härliga, rollspelande kompisar. :3
  14. Åkte till Finland 2 gånger.
  15. Blev gripen av polisen.
  16. Förlorade en speciell person, som jag aldrig fick lära känna, men som ändå betydde världen för mig..
  17. Åkte till London med mamma och två av mina systrar. :D
  18. Blev påkörd av en cykel! (någonting som jag alltid ha velat bli)








Kärlek till er alla som har fått år 2011 att bli det bästa året! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0