Do you have a banana in your purse or are you just happy to see me?

Hello! Nu är jag hemma igen efter en härlig tid med älsklingen! Jag hade det jättemysigt. ^^ Jag tänkte spela lite The Sims 3 och kolla på skräckfilmer, just because I'm bored. x3

Jag fick ett mail från min tatuerare som ska tatuera mig snart och vi har pratat lite över hur det hela ska gå till för att jag ska bli så nöjd som möjligt. So far, älskar jag idéerna. Jag är verkligen taggad på att göra detta! Men vilken tatuering jag ska ha får bli en liten överaskning. ^^

Hihi, Lill-Loppan! Min lilla sötnos var jätteledsen när jag kom hem, för att hon har blivit sjuk stackarn. Men jag tog hand om henne genom att laga lite mat till henne och sitta under matbordet och äta tillsammans. Systrar är allt härliga ibland. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0