En helt underbar helg.

Jag mår toppen! Och jag är ganska säker på att det har något att göra med att jag hade en alldeles perfekt helg.

Det började på torsdagen, då jag skolkade (inte bra, Ida..) från skolan pga att jag mådde något extremt dåligt och var alldeles deprimerad. Älsklingen var då hemma och var sjuk, så jag åkte till honom och fick spendera natten där.

På fredagen åkte jag hem tidigt på morgonen när Sebastian skulle till skolan och en stund senare åkte jag tillbaka till honom för att mysa en natt till. ^^

På lördagen åkte jag och mamma till stan och kollade på dockor och efter det gick vi till studion och fixade min tatuering. :D Efter det åkte jag och mamma till Kista för att kolla på marsvin, samt hämta ut en hudsalva till tatueringen på Apoteket. Då såg jag två jättesöta små marsvin i en bur. Och när jag sen åkte tillbaka till pojkvännen så skickade mami ett sms om att hon hade köpt dem. Jag och Elsa fick en varsin, jag döpte min till BMO (Beemo) och hon döpte sin till Stina. Anna fick en idag och hon gav den namnet Nogger. :3

Nu idag på söndagen hade jag och älsklingen det jättemysigt och kollade på serier och ja, allt var bara helt perfekt. ^^

Så nu, denna trevliga söndagen, har jag verkligen ingen söndagsångest eller liknande. Jag hade en helt perfekt helg med Sebastian, nya marsvin, en grymt awesome tatuering och extremt många serier. :3

Jag och Sebastian ^^*glaaaad*Cutest couple!Sötsaken BMO!

Hoppas ni får en mysig natt. Sweet dreams! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0