Hej jag vill sova.

Hej! Först vill jag bara ta och tacka alla er fina läsare för de söta kommentarerna jag fick när jag var sjuk. Så himla gulligt! Jag mår så mycket bättre nu. Det kanske var tack vare kommentarerna? :3 I vilket fall får ni mer än gärna kommentera mera!

Jag har haft en jättemysig helg med Sebastian, like always. ^^ Men fick dock inte så mycket sömn pga att våra sömnrutiner är messed up, och är därför jättetrött. Sebastian gick och la sig för en timma sedan. x3 En sak som är lite gulligt/weird/creepy/jobbigt med mig och pojkvännen är att vi nästan alltid somnar och vaknar precis samtidigt. Inte för att vi väcker varandra eller så, utan bara för att. x)

På lördagen åkte jag och mamma till stan och bokade tid för min tatuering som jag ska skaffa! Så grymt taggad för det. :D Jag fick i alla fall en tid på lördag om två veckor, och jag ser verkligen fram emot det. Men samtidigt är jag scared shitless för smärtan. xD

Nu ska jag hoppa i duschen! Haha, "är det inte bättre att stå still, så att du inte ramlar?" - som mamma alltid brukar säga. x3 Efter duschen väntar min varma sköna säng.. Gaaah. ♥


Kommentarer
Postat av: Elin Lundh

Hejsan!

Du passar sjuk bra i snakebites! :3

2012-01-17 @ 22:03:30
URL: http://nattstad.se/elinluundh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0