I need some sleep, just to put me out of this.

Try counting sheep, but there's one I always miss...
-
-
Hej på er mina fina läsare (alla 11 av er!). Jag är en trött tjej idag, och jag befinner mig fortfarande hos pojkvännen.. Jag orkar inte göra någonting alls. :/ Inte ens åka hem.. Trots det borde jag kanske göra det. x) Har varit här ganska länge och jag tror nog att min fina gummisnodd (Sebastian) behöver lite space från lilla jag. Men det är helt okej. ^^ Idag fyller i alla fall min styvpappa år. Grattis grattis! Och min faster också, grattis på dig med. :) Inte för att ni läser detta ._.
-
Jag och pojkvännen spelade Fable II hela natten, fan vad kul det var. ^^ Nu tror jag att han sitter och spelar igen, fast något annat, possibly. Det känns som om jag bloggar väldigt random, men det beror säkert på att jag har så mycket som går igenom mitt huvud, men jag kan inte berätta om det.. Det suger ju. :c
-
-
Har ni haft en bra början på året då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0