Ursäkta röran, vi bygger om.

Eller jag bygger om.. Typ. ._. Lyckades göra något till min stilmall igår som gjorde att min blogg blev arg på mig och såg jättehemsk ut. Men nu är det i alla fall fixat. Satte ihop en design på en kvart eller något, lite slarvigt. Men den ska inte stanna allt för länge. ^^

Igår var en ganska hemsk dag för mig. Satt bara hemma och grät, men sen åkte jag till pojkvännen och sov där. Och nu är allt bättre. :) Tyvärr så har han skola idag, så vi behövde gå upp vid sju.. T-T Men jag ska tillbaka dit när han kommer hem. :D

Idag ska jag fixa ihop min skiss till tatueringen och sen duscha. Jag ska tatuera mig imorgon och är verkligen nervös! Men det blir nog jättebra, mami följer ju med mig dit. ^^

Jag bloggar mer sen när jag är klar med skissen. Cya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0