Long time no seen.

 
Hej hej. Har inte bloggat på en vecka nu och det finns ingen riktig anledning till det, men jag kände att jag behövde en liten paus. :)
 
-
Så vad har hänt? Well, jag kom inte in på gymnasiet, har färgat mitt hår och på söndag åker jag iväg till pojkvännens landställe. ^^ Angående gymnasiet kom jag in på skolan jag ville gå på, men jag är inte behörig till den för mina dåliga betyg. Får därför ta ett "prep-år" så jag kan plugga upp mina betyg. Känns fortfarande lite små-taskigt, men det finns inget jag kan göra åt det, mer än att plugga så bra jag kan så jag kan få min gymnasieutbildning.
-
Min nya skola alltså, ESS- gymnasiet på söder.
-

Just nu sitter jag med mammas lilla macbook air, så jag har inga bilder på min nuvarande hårfärg, men ser till att ladda upp något under dagen. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0