And miles to go before I sleep.

Heeeej! Har inte bloggat på ett tag då jag var hemma hos älsklingen och hans internet var en bitch. >:o Han blev hela 17 år igår också, min finaste pojke. ♥

I alla fall så njuter jag av att vara hemma lite med bara honorna i huset. Mami, Elsa, Anna, Stina, BMO, Nogger och lilla jag. ^^ Ska vaxa mina ögonbryn, fixa naglarna och färga håret! Lite hemligstämplat, men jag kan lova att det blir radikalt! ^-^


Tänkte att jag lägger upp en före-bild! Dock är denna någon månad gammal, men vad gör väl det? ^^

Kommentarer
Postat av: Foto, design & mamma till Alexander ♥

Fin du är!



Jag fick din kommentar och tänker maila dig såå fort jag får en stund över! Kram på dig!

2012-06-20 @ 14:43:23
URL: http://justababy.blogg.se/
Postat av: asse

Snälla kan du färga blått eller rosa??? :D

2012-06-20 @ 16:51:57
URL: http://bowbows.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla kan du färga blått eller rosa??? :D



Eller blått och rosa ;)



Hahhaa nää kanske inte men något sånt ^^

2012-06-20 @ 16:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0