Balen i bilder.


Sitter och myser med älskligen på soffan och tänkte bara att jag skulle säga att balen igår var grymt awesome! Det blev lite flippat i slutet, men fan vad kul jag hade! Och jag som var så rädd för att alla skulle tycka jag såg tjock/ful ut osv, men det enda personer sa var "gud vad fin du är". Och hur glad blev inte jag?! ^^

Bilder på min sminkning, jag och Amanda och Amanda och Michaela som var ute och traskade.


Dock fick jag inte så mycket bilder, mest för att telefonen låg begravd i min bh, men också för att jag hade värsta lycko ruset hela kvällen. Men jag kan säga att alla mina fina klasskompisar av 4 år var så grymt vackra, och allt var så fint och trevligt. ♥


Angående min klänning är det här den bästa bilden jag har på min telefon. Bilden är tagen från dagen jag köpte den, den 17 november 2011. Då var vi i London och jag var så grymt glad över att jag äntligen hade hittat en klänning som jag inte kände mig som en kossa i. Det var en Ida-klänning, helt enkelt.

Mer bilder kommer nog snart! ^-^ Hoppas er helg har varit lika lyckad som min. ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Hej har kanske skrivit till dig innan men, nu finns det en bättre sida, ifall du vill tjäna pengar på din blogg: Jag har sidan själv och jag tycker den är så grym. Du hittar det under mitt inlägg: 600/värvning. Du tjänar snabbare pengar än innan och det finns nybörjarguide så du vet hur du ska göra. Gå in och titta tycker jag är ett bra val: www.thecrazybrud.blogg.se fin blogg btw Kramar :) P.s ifall du fortsätter läsa min blogg kommer du ha många chanser, Jag lägger nämligen ut annonser då och då! (Allt jag lägger ut är sant! Och allt är grymt) Så missa inte den fantastiska chansen :)

2012-06-03 @ 11:50:35
URL: http://thecrazybrud.blogg.se/
Postat av: Julle

riktigt fin klänning! :)

2012-06-04 @ 12:23:44
URL: http://juulle.se
Postat av: cajsa och beda

bloglovinbyte?

2012-06-04 @ 15:45:36
URL: http://www.nattstad.se/bedaochcajsa
Postat av: Inspire me, Darlin'

Den är så sjukt fin!!! Ska hitta tillbaka hit så jag får se när du har den på dig också^^

2012-06-11 @ 01:54:54
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0