Ikea.

Helgen har gått förbi så snabbt! Ändå har jag knappt gjort annat än att kolla på Dexter.

Just nu sitter jag och försöker komma på en lösning till min garderob. Det finns mycket plats som inte används i den och därför tänkte jag ta och "bygga" mig ett toalettbord (sätta upp en liten hylla). Sen så ska jag såklart ha lite mysig beslysning där inne, samt en pall och hyllor för allt mitt smink och sånt. Kunde dock inte hitta en bra vägghylla på Ikea, så jag får leta vidare. Men mitt i letandet snubblade jag på extremt fina möbler!

Så fina! Vill bara flytta hemifrån och möblera en hel lägenhet! Tyvärr är jag för ung med för lite pengar. Funderar dock på att kanske köpa någon av dessa för framtida behov. Man vet ju aldrig när man kommer behöva överdrivet söta, lila möbler. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0