Kung Fu Panda.

Är fortfarande barnvakt, precis som jag ska vara hela dagen. Nu sitter jag och lillasyster och myser framför Kung Fu Panda. Älskar filmen, men mest för Jack Black's awesome röst till Pandan, men om man kollar med lillasyster måste man såklart kolla på svenska. Och det gillas inte. <_<
-
-
Nu när jag kollar efter lillasyster kollar hon inte ens på filmen, hon sitter och spelar Temple Run med iPaden. Och jag kollar knappt heller, jag sitter ju och bloggar med mammas Macbook Air. Men det gör inget, hon håller sig tyst och lugn. ^^
-
I brist på något annat kan jag ju bjuda på två bilder som togs på mig i september någon gång.
.

Saknar lite det där håret. Det såg så mysigt ut. ♥

Kommentarer
Postat av: Loppan

Hej! Vad fin blogg du har!

Jag har en veckans blogg tävling på min blogg och jag undrar om du vill vara med.

Klicka här för att komma till den---->

http://gillardans.blogg.se/2012/february/entry-156274034.html#comment

2012-03-01 @ 12:36:12
URL: http://gillardans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0