Peppad på att flytta.

Åhh, vill så gärna flytta till fina England! Helst en liten bit ifrån London. Älskar London och har varit där allt för många gånger, men precis nog med gånger för att uppskatta varje resa som görs dit. Var i London i november månad med damerna i min familj och hade det väldigt mysigt. Men jag vill inte bara åka dit i tre dagar, utan jag vill bo där.

Okej, helt ärligt så vill jag bara åka dit för att kunna kolla på Skins hela tiden. Här i Sverige tar det ju så lång tid tills att avsnitten kommer ut! Som ikväll t.ex då episode 9 av season 6 kommer ut på E4 i Storbritannien, men lilla Ida bor ju i Sverige och här måste man vänta tills imorgon att få streama eller ladda ner! Inte okej! >:(

Har sedan många år tillbaka haft en viss förkärlek till Skins. Tycker att alla borde ta sin tid och lära känna karaktärerna. Man blir så glad! ^^

MEN KOLLA INTE PÅ DEN AMERIKANSKA SKINS SOM GÅR PÅ MTV. o.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0