Work in progress.

Hi there!

Har inte bloggat på ett tag och det beror på att det är så grymt tråkigt att blogga med en ful design. Men det ska det bli ändring på snart! Har nämligen beställt en bloggdesign från fina Erica som bloggar på Justababy.blogg.se! Den ser jättefin ut och jag hoppas att den blir klar snart. :3

Något annat som hänt i min lilla vardag är väl att jag äntligen fått lite fart på att städa mitt rum. Det har sett förjävligt ut ett tag nu, men nu ser det i alla fall skapligt ut.

Rum innan städning:

Work in progress:


Efter några timmar:


Fast helt ärligt så är det ju inte jag som städar allt, utan det är min mamma. Men det är en ganska stor bedrift för mig att ens släppa in henne på mitt rum. xD

Efter ett par timmar städning firade lilla jag med ett glas mousserande smultronsvin som heter Smultronpuss! Asgott :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0