Detta kanske blir min nya skola.

Idag åkte som sagt jag och några till från skolan på besök till ett gymnasium som jag gärna vill gå i. Det heter ESS och är inriktat på ungdomar med särskilda problem, som ADD t.ex. Skolans personal är även väldigt pedagogiska och hjälper elever som inte har mått så bra osv. Det finns även psykologer och till och med en massös. ^^

Jag blev helt shockad när jag såg hur fint skolan låg och sånt. Precis vid vattnet med utsikt mot Stockholm Stadshus. :) Också väldigt mysigt innuti byggnaden, med fina lokaler och så. Nä, jag blev riktigt nöjd och hoppas verkligen att få gå här någon dag snart.


Kommentarer
Postat av: Clara

Där går min kusin! Tror att hon trivs bra där om jag har rätt för mig :D

2012-05-08 @ 00:19:01
URL: http://cesio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0