The Elder Scrolls V: Skyrim.

GAH! Jag vill spela Skyrim! Är så freakin' sugen på det just nu. Blaahh..

Nu tänker väl ni "varför spelar du bara inte Skyrim då?". Och svaret på det är att jag inte har Skyrim till mitt PS3 och jag har hört att det inte funkar så bra med Skyrim och PS3 tillsammans. + Att jag behöver någon att gömma mig bakom och ta över spelet när jag sätter min karaktär Elphaba i faror som mammutar och jättar, någon att gråta mot när drakar dödar mina hästar eller skratta med när jag halshugger elakingar som står i min väg. >:3

Tror jag börjar bli lite för "beroende" av Skyrim, men jag vill ju så gärna master two-handed och sneak.. Och rida på min fina häst Shadowmare och döda alla drakar jag ser. PÅ FREDAG BLIR DET SKYRIM SEBASTIAN. o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0