Lalala.

Sitter på en soffa i skolan med min dator och kollar facebook osv, ganska tråkigt men har tillräckligt med energi för att hålla humöret uppe. ^^ Efter skolan väntar en massa skoj med älsklingen och hans kompisar, så det blir awesome. Helt otroligt hur snabbt skoldagarna går. Är trött när jag kommer hem, men hinner inte bli trött eller rastlös här. :)
 
Ikväll ska Sebbe spela rollspel med kompisar, så jag hoppas på att få spela Skyrim då. :D Den nya expansionen Hearthfire kom för några dagar sedan, och jag har inte hunnit spela så mycket än - men ska det ikväääll! Lilla jag ska adoptera en massa barn och bygga ett fint hus. :')
 

 
Nu har jag läxförhör i biologi, have a good one!

Kommentarer
Postat av: Julia Wisniewska

hej, allt bra idag?:) kramis!:D

Svar: Jaa! Fyller år :D
Ida Ho Nilsson

2012-09-10 @ 19:28:45
URL: http://JuliaWisniewska.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0