När fan blir det bättre?

 
Mår inte så jävla bra just nu. Vill inte leva i denna äckliga värld längre. Kommer inte begå självmord. Men fan vad livet suger. Ser seriöst ingen mening längre. Och jag som trodde att det blivit bättre..
 
Man är bara så trött, så svag.. Och sedan kommer den, den svidande känslan av salta tårar under ögonlocken.. Man blir kall, ensam och vilsen. Det finns inget att göra av känslan längre. Det tar slut, man orkar inte mer.
 
 
Video jag gjorde för ett år sedan. Hade dock ingen aning om hur djupt ner en depression kan komma. Jag visste inte att det var möjligt att må såhär.

Kommentarer
Postat av: Ella

Fortsätt ändå, jag vet hur det känns <3

Svar: Tack <3
Ida Ho Nilsson

2012-09-24 @ 17:13:36
URL: http://ellaeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0